Monday, April 9, 2018


زندانی سیاسی علی معزی پیام مهمی خطاب به گل رخ ابراهیمی که هم چنان دراعتصاب غذااست داده است.

پیام زندانی سیاسی علی معزی به زندانی سیاسی در اعتصاب غذا گلرخ ابراهیمی ایرایی



علی معزی زندانی سیاسی که خود سالهاست به دلیل هواداری از سازمان مجاهدین خلق در زندان به سر می‌برد، طی پیامی به گلرخ ایرایی اراده او برای آزادی را ستوده است.
متن نامه علی معزی در پی می‌آید:
«ای  گلهای شاداب و معطر نبرد اراده ها؛  شما پیروز هستید
آسیب های برگشت ناپذیر جسمانی سرفرازانی همچون گلرخ، آرش، مجید، ارژنگ و دیگران از اسناد زنده و ماندگار جنایات این دیکتاتوری فلک زده است. نظام بیچاره ای که به خیال خود اقتدار پوشالی اش را در خواب خرگوشی و تظاهر به بی توجهی به مطالبات آنها می بینید در حالی که این به نفهمی زدنها از یک سو ضعف و زبونی رژیم را به نمایش می گذارد و از دیگر سو ثابت می کند که این حکومت دشمنی جز جوانان این آب و خاک برای خود نمی شناسد.
اعتصاب غذا بهانه است؛ بلکه این سرفرازان پایدار خشم و عصیان؛ هم نسلان خود و یک دهه جوانتر از خود را نمایندگی می کنند که اکنون بپاخاسته و می شتابند تا طومار این سیستم ننگین را در هم بپیچند. گویا که این ایام آخرین دورانی باشد که زندانیان سیاسی با سلاح اعتصاب غذا، به رویارویی جهل و جنایت می پردازند.
ای جانهای مدهوش و ای رگهای بی‌خون و ای گلهای شاداب و معطر نبرد اراده ها درود بر شما. تمامی عشق و احترام و تعظیم خود را نثار شما می کنم .  پیروز هستید
علی معزی – زندان تهران بزرگ
۱۶فروردین ۹۷»

No comments:

Post a Comment