Friday, March 16, 2018

ایران:‌ تحمیل حجاب اجباری یکی از پایه های بقای رژیم ملایان

بزودی زودرژیم پلیدآخوندی بدست همین زنان قهرمان ایران سرنگون خواهدشدوهمه دنیاخیالشان راحت خواهدشد.

رامیداشت روز جهانی زن به نحوی واژگونه از سوی امام جمعه های رژیم زن ستیز آخوندی در سراسر ایران برگزاز شد که با اظهارات خود وابستگی رژیم به تحمیل حجاب اجباری و اهمیت آن در بقای آن را آشکار کردند.
کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در این باره گفت، «حجاب برای بانوی ایرانی نشان استقلال فرهنگی و اصالت دینی است... ملت ایران زیر بار تحمیل بدحجابی و بی حجابی نخواهد رفت.» (خبرگزاری حکومتی مهر- ۱۸ اسفند ۹۶)
احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در این باره گفت، «مساله حجاب عادی مثل سایر واجبات و بی‌حجابی یک منکر معمولی نیست. حجاب یک مساله محوری و هویت بخش است و بی‌حجابی نوعی هویت ستیزی در جامعه است. برای همین دشمن سعی می‌کند با توسعه بی‌حجابی هویت ستیزی خود را با این جامعه محقق کند و اینکه فکر کنید دختر ناهنجار ولنگاری سر چهارراه و یک میدان روسری سر چوب کند ظاهرش کودکانه و بچگانه است اما در اصل جریانی که اور ا مزدور کرده برنامه‌ریزی کرده است. لشگر جنگ نرم دشمن برای هویت‌ستیزی است.» (سایت خبری فرارو – ۱۸ اسفند ۹۶)
محمدعلی جزایری امام جمعه اهواز گفت که اگر «امروز در برابر حجاب کوتاه بیاییم فردا در رابطه با شراب و چیزهای دیگر نیز مسائلی مطرح می شود».

No comments:

Post a Comment